HOME    About Institutional Repository    mypage        Japanese    library    university    Feedback

茨城大学機関リポジトリ >
College of Education >
Bulletin of the Faculty of Education, Ibaraki University(Educational science) ISSN 2434-1312 >

 
Title :コミュニケーションに支援が必要な児童への学級単位のアサーショントレーニングに関する実践研究  ― TK式コミュニケーション力を高めるワークを活用した授業づくりを通して ―
Title alternative :A Practical Study on Classroom Assertion Training for Children who Need Support for Communication: Through the Creation of Lessons Utilizing Work that Enhances TK Style Communication Skills
Authors :金子, 聡
渡部, 玲二郎
Authors alternative :Satoshi, Kaneko
Reijirou, Watanabe
Issue Date :29-Jan-2019
Type Local :紀要論文
Publisher :茨城大学教育学部
URI :http://hdl.handle.net/10109/13776
Citation :茨城大学教育学部紀要. 教育科学 Vol.68 p.567 -582
Appears in Collections:Bulletin of the Faculty of Education, Ibaraki University(Educational science) ISSN 2434-1312

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20180098.pdf861KbAdobe PDFView/Open