HOME    About Institutional Repository    mypage        Japanese    library    university    Feedback

茨城大学機関リポジトリ >
College of Education >
Bulletin of the Faculty of Education, Ibaraki University(Educational science) ISSN 2434-1312 >

 
Title :体育教育における「主体的・対話的で深い学び」の探求 : 現象学的「生成の論理」の視点から
Title alternative :A Inquiry into Subjective, Collaborative and Deep Learning In Physical Education : From the Viewpoint of Phenomenological Becoming Theory
Authors :日下, 裕弘
木谷, 晋平
Authors alternative :KUSAKA, Yuko
KITANI, Shinpei
Issue Date :30-Jan-2018
Type Local :紀要論文
Publisher :茨城大学教育学部
URI :http://hdl.handle.net/10109/13454
Citation :茨城大学教育学部紀要. 教育科学 Vol.67 p.275 -297
Appears in Collections:Bulletin of the Faculty of Education, Ibaraki University(Educational science) ISSN 2434-1312

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20170143.pdf1094KbAdobe PDFView/Open